Prace.

Witajcie po chwilowej przerwie.
Czasu jak na lekarstwo a pracy nie ubywa,
lecz podejrzewam, że nie jestem odosobniona w tych odczuciach.
Pomysłów sporo, chęci również,
tylko jak przeciwstawić się skracającej się dobie?
:)
Dwa razy w ciągu tego tygodnia udało mi się do Was zajrzeć
i popodziwiać to co tworzycie.
Chciałabym częściej lecz niestety taki los.
Sama też coś działam, mogło by być więcej,
ale jest tyle ile jest.
:)
Porzuciłam na chwilę mój sweter 
na rzecz prezentu gwiazdkowego, który chcę wysłać dużo wcześniej.

W czasie gdy ja oddaję się szydełkowaniu ANGORY,
wcześniejsze moje dziergutki nabierają kształtu.


Jednym słowem w robótkach powoli zaczyna się robić świątecznie.
:)
Czapka w kolorze nieba, ukończona ale musicie mi wybaczyć,
bo zdjęcia nie zrobione.
Jednak na pewno się nią pochwalę.
:)
Pozdrawiam Was serdecznie
i biegnę pakować zaległe przesyłki.
:):):) 

Komentarze

  1. Sporo się u Ciebie dzieje. Ten prezent gwiazdkowy ma cudne kolorki. Ciekawa jestem całości.
    Twoje ,,dziergutki'' też cudnie się zapowiadają :)
    Z tym czasem to mam podobnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to nie jest Virusowa chusta?:) Ja właśnie taką robię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorek wełenki, dzierganki - dzieje się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty