niedziela, 26 stycznia 2014

Chusta i rękawice

Wykończenie chusty zajęło tylko chwilkę.
Już może się dumnie prezentować.



Czarna obwódka z włóczki "Kotek". Chusta z Everydy Rengarenk .
Bardzo jestem zadowolona  z tego gatunku,naprawdę się nie mechaci i jest cieplutka i milutka.
:)
Resztę wolnej niedzielnej chwili poświęciłam na rękawice dla starszej.
Teraz już nie ma wyjścia musi nosić.
Miały być z beżowej włóczki, z której mam mitenki.
I są:



:)
Pozdrawiam ciepło w ten mroźny czas.
:):):)

9 komentarzy:

  1. No proszę, chusta jak się patrzy, pięknie wygląda. Rękawiczki są super. Widzę, że pracowicie spędziłaś niedzielę, ja niestety się leniłam, połowę dnia przespałam.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. zarówno chusta jak i rękawiczki prezentują się wspaniale :) Widzę,że nie tylko u mnie niedziela była pracowita. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna chusta, kolorki rozłożyły si fajnie i czarne wykończenie dodało uroku ;-)) Rękawiczki śliczne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta świetne ma kolory a rękawiczki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wzór dobrałaś do rekawiczek, wyglądają bardzo ciekawie. taka chusta to prawdziwy skarb w zimowy wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta jest idealna :-) Cudowne kolory.
    Rękawiczki idealne - bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. chusta wspaniała!!!! rękawiczek zazdroszczę, bo nie umiem robic tego kształtu, jakos wyobraznie mam do kitu:( pozdrowiooonka!

    OdpowiedzUsuń
  8. chusta jest mega, kawał pracy - to teraz można śmigać na mrozie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta i śliczne, cieplutkie rękawiczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.