Bluzeczka na lato i cała reszta.

Tak jest, zapragnęłam zrobić sobie letnią bluzeczkę.
Na ten cel zakupiłam ostatnio NAKO Estiva.
50% bambus i 50% bawełna.
Z jednego motka wyszedł mi karczek i kawałeczek dołu.
Robiona na okrągło z wzoru Dropsa.


Kolor, można powiedzieć, prawie jak na zdjęciu.
Dół będzie bardziej ażurowy.
Chcę troszkę zmodyfikować oryginalny wzór.
Zobaczymy co wyjdzie.
:)
Serwetka z poprzedniego posta zakończona.
Czeka na blokowanie.
Niestety pruć musiałam jeszcze trzy razy zanim wyszedł ten mój błąd i pokazał się światu.
Dobrze, że tak sobie prułam tylko cztery okrążenia, bo przy większej ilości chyba poszło by w kąt to cudo ;)
:)
Witam bardzo serdecznie nową obserwatorkę -Beatkę.
Miło mi, że chcesz zaglądać do mnie.
:)
Z moim kręgosłupem troszkę lepiej, ale nadal leżę.
Chciałabym żeby to już minęło bo nie jestem stworzona do tak długich "wylegiwań".
Cieszy mnie fakt, że ból nieco zmalał.
Trzymajcie kciuki za moją szybką rehabilitację.
:)
Pozdrawiam serdecznie
:):):)
TO JUŻ 440 post ;0

Komentarze

  1. Bambus jest fajny w składzie bluzki, idealny na lato. Trzymam kciuki za powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi, mam nadzieję, że będzie niezastąpiony na upały.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciekawie zapowiada się bluzeczka. Kolor bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie robiłam jeszcze z takiej mieszanki i ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się dość fajnie, robótka jest lejąca. Byłaby jeszcze lepsza gdyby miała więcej połysku jak np. bawełna Camilla. Ale to jak kto lubi.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczności! Będziesz miała cudowną bluzeczkę :-) Kolor - doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wyjdzie fajna bluzeczka a najważniejsze ,że oryginalna...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor wybrałaś, będzie urocza bluzeczka. A z kręgosłupem wiem jaki to ból, dlatego życzę Ci Dorotko, zdrowiej nam jak najszybciej :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty