Krótki sweterek.

Kompletem do czapki, którą pokazałam w poprzednim poście,

jest krótki sweterek o nazwie Blezer malachit.

U mnie w wersji kolorystycznej ciemnego wina z włóczki Premium 6.

Projekt Pani IZY - LGMP .

Oczywiście jak to ja, małe zmiany poczyniłam podczas robótki.

Troszkę inaczej rozłożyłam warkocze i nie wyrabiałam plisy z przodu.




Włóczka jest bardzo miła, mięsista i ciepła.

Sweter idealnie się sprawdza.

Do sweterka, z pozostałej włóczki, zrobiłam dwie czapy, wg. wzoru, który jest dołączony do swetra.




Świetny i prosty układ warkoczyków.

Wykonuje się bardzo szybko.

Pierwsza z wywijanym ściągaczem, druga długa aby schował się mój koczek.

:)

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na kolejne odsłony udziergów.

:):):)

Komentarze

  1. Piękny sweterek :) Druty obie odświeżam, bo od lat nimi nie robiłam i mam nadzieję, że na jesień w tym roku zdążę z pierwszym sweterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na pewno zrobisz i zdążysz. Grube druty i gruba włóczka i za moment jest sweterek.
      Pozdrawiam
      D.

      Usuń
  2. Widzę, że idziesz na całość że sweterkami:) zazdroszczę umiejętności, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To dla zabicia czasu. A i projekty zachęcają, tyle fajnych się pojawia.
      Pozdrawiam
      D.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty