Letnia bluzeczka - test.

Znalazłam dość ciekawą włóczkę.
Specials VINTAGE CAKE,
78% bawełna i 22% akryl
150g - 375m
Kolor niebiesko białego melanżu.
:)
Oczywiście musiałam wypróbować jak się z niej robi
 i jak będzie wyglądać w robótce.
Do testu wymyśliłam projekt letniej bluzki
z głębszym dekoltem z tyłu
i spadającym lekko na ramię rękawkiem.
:)


Mój zachwyt zaczął znikać po przerobieniu połowy przodu.
:)
Niestety robótka się naciąga w taki sposób jakby robiona była na okrągło.
W efekcie końcowym zamiast prostokąta miałam równoległobok.
:)





No cóż, sprawdziany mają to do siebie, że nie zawsze wychodzą tak jak się zechce.
Niemniej chusty czy szale może będą lepiej się układać.
:)
Jestem ciekawa czy Wam się spodoba moja próba włóczkowa.
:)
Pozdrawiam Serdecznie do zobaczenia.
:):):)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty