Gruby pulower.

Poprzednim razem przenosiłam się myślami do letnich wieczorów.
Lecz temperatury na zewnątrz nie pozwalają mi zapomnieć 
o ciepłych sweterkach.
Taki właśnie zimą wykonałam z włóczki 


Kartopu Melange Wool w kolorze szarej mięty.





:)
Jeśli jesteście zmarzluchami 
to gorąco polecam zróbcie sobie taki.
Naprawdę ciepły i wygodny sweter.
Wzór jest bardzo ciekawy, ładnie wygląda na 
a do tego bardzo prosto się go wykonuje.
:)
Osobiście skusiłam się na niego
ze względu na krój tylnej części.
I nie zawiodłam się.
Idealny dla mojego kręgosłupa lędźwiowego,
któremu nie mogę pozwolić zmarznąć.
:)


Świetnie się go nosi czego dowodem jest fakt kradzieży owego
przez moją Starszą.
Nieważne, że trochę za duży, idealnie sprawdził się w szkole.
:)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie ponownie.
:):):)

Komentarze

  1. Fajny, podziwiam zdolnosci dziewiarskie-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny i taki jak lubie dlugi z tylu ,by nie podwiewalo :))) Suuuper masz talent Kochana do tych sweterkow :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sweterki , kiedyś robiła mi je znajoma Mamy , teraz już niedowidzi ...
    A taki sweter jest w sam raz na jesienne chłody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweterek, a kolor miętowy to ostatnio mi się podoba bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten sweter. W realu wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciach 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdjęcia średnio wyszły. Ale najważniejsze , że jest cieplutki.
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty