Jesienny udzierg.

Do otulenia milutki w kolorze nieba.
Taki sweterek sobie zrobiłam
według  wzoru z Dropsa.
Dwa kolory Angory Gold Alize
oraz jeden kolor Angora Gold Pullu.
Pozwoliło mi to zrobić przejścia kolorystyczne jak w melanżach,
z małym akcentem cekinów.
Cały sweterek robiony dwoma nitkami na drutach nr 6 i 7.





Teraz tylko pranie i pełna gotowość  jesienna.
:)
W planach jest już kolejny projekt
Z wykorzystanie starego zapasu włóczkowego.
:)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że jesteście.
:):):)

Komentarze

  1. Cuuuudooooownyyy !!!! :))) Uwielbiam takie sweterki :)) Ojj nie ukrywam ,ze chcialabym sie nauczyc takie robic , moze kiedys :)) Czekam na nastepna robotke :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, spróbuj nie jest to takie trudne na jakie wygląda. W opisach Dropsa jest wiele prostych fasonów, które łatwo zrobić.
      Pozdrawiam
      D.

      Usuń
  2. Lubię takie luzackie swetry:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mnie się marzy by zrobić sobie coś takiego. Ale ja tępa jestem :/ nawet z tych wzorów Dropsa nic mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam Martuś opowiadasz...Zorganizujemy spotkanie i damy radę się poduczyć.
      Pozdrawiam
      D.

      Usuń
  4. Świetny sweter :) ja jestem na etapie szalików :) ale może kiedyś zrobię mój sweter ;) pozdrawiam cudny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci takich umiejętności a w pierwszej kolejności zazdroszczę sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny sweterek. I kolor ekstra!
    Ciekawe kiedy ja się porwę na taki projekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dobrze widzę, on ma cekinki? Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty