Książkowo.

Trochę nieciekawych sytuacji w ostatnim czasie mnie spotkało.
Dlatego miodem na me serducho była wygrana 
na blogu Zacisze wyśnione, tym bardziej, że bardzo lubię tam zaglądać.
Na początku czerwca, idealnie w Dzień dziecka
odebrałam przesyłkę od Magdaleny.



Troszkę pozycji grozy do poczytania i prześliczna kartka z kociakiem.
Bardzo dziękuję Magdaleno i pozdrawiam serdecznie.
:)
Mam nadzieję, że wszystko zacznie już zbliżać się do normy 
i będę mogła częściej się tu pojawiać z moimi pracami.
:)
Pozdrawiam Was i dziękuję, że zaglądacie.
:):):)

Komentarze

  1. Miałam to szczęście dostać taki sam komplet od Madzi :) Miłego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. o, groza! hoho :) udanych wieczorów z książką :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty