Serwetka wirus.

Wzór wirus w większości pojawia się w chustach.
Ja postanowiłam wykorzystać melanżowy kordonek
i tak powstała kwadratowa serwetka, tym właśnie wzorem robiona.





Kolory jak widać w zależności od nasłonecznienia, na każdym zdjęciu różne.
Serwetka o wymiarach  boku 33 cm.
Wielkość - dokąd wystarczyło kordonka.
Z tego melanżu zaczynałam różne wzory lecz dopiero ta wersja przypadła mi do gustu.
Tak bywa z kolorowymi nićmi, że nie każdy wzór prezentuje się dobrze.
:)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe wpisy.
:):):)

Komentarze

  1. O rany... wygląda fantastycznie! Podoba mi się wzór "wirus", ale chust nie noszę... nie wpadłam na to, żeby go wykorzystać w serwetce :) Pozwolisz, że podkradnę pomysł? Kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście podkradaj, myślę, że większy obrus również będzie wyglądał świetnie.
      Pozdrawiam
      D.

      Usuń
  2. Przepiękna i oryginalna! Świetnie ułożyły się w tym wzorze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest, jej kolory są świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wzór i wykonanie, żeby tylko takie wirusy atakowały:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wzór i wykonanie, żeby tylko takie wirusy atakowały:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje; masz rację - melanż nie do wszystkich wzorów się nadaje, ostatnio się przekonałam o tym, napracowałam się, a efekt opłakany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jakie kolory, coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękna, zachorowałam na nią ale nigdzie nie mogę znaleźć wzoru w tej postaci. Czy mogę prosić o jakieś wskazówki? Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Czy to dwa trójkąty połączone czy od razu kwadrat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór na pełny kwadrat. Od razu robimy całą.
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty