Majówka z serwetką.

Kolejna majówkowa serwetka.
Kordonek w kolorze ecru.
Średnica serwetki 44 cm.
Wzór w ananasy wyciągnięty z zasobów gazetkowych.
Lecz zacznijmy od wspomnienia poprzedniej.






Dość trudna do równego naciągnięcia, choć wydawało się wręcz przeciwnie.
Zmyłką okazały się podziały na "9", może gdyby była parzysta liczba części naciągałoby się prościej.
:)
Niemniej kolejny wzorek wypróbowany.
Szperam w zasobach nici i wzorów
aby przetestować następne.
:)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że odwiedzacie mojego bloga.
:):):)

Komentarze

  1. Niewiem która ładniejsza :). Misterna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewiem która ładniejsza :). Misterna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka!
    Choć bardziej lubię kolor ecru, zachwycił mnie ten kolorowy wirusek z poprzedniego wpisu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie serdecznie i dziękuję za miły wpis.
      Pozdrawiam
      D.

      Usuń
  4. Interesujący wzorek, chociaż ananaski, to nie moja bajka, te wyjątkowo mi się podobają, są jakieś inne :)
    Pozdrawiam
    P.S. A zawirusowana serwetka cudnej urody i melanż jej nic, a nic nie przeszkadza, powiedziałabym, że dodatkowo upiększa.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ta pierwsza, to coś jak virus:-)
    Obie piękne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty