Żakardowy koszyk.

Zainspirowana koszykami ze strony Dropsa,
postanowiłam spróbować 
nowej dla mnie metody łączenia dwóch kolorów.
Koszyk powstał z włóczek akrylowych.
Wykorzystałam resztki szufladowe.
Wzór z mojej głowy, tworzył się podczas robótki.




Średnica ok. 20 cm.
Włóczka Kotek, szydełko nr 5.5
:)
Przyda się na drobiazgi, które zawsze gdzieś znikają.
:)
Lekcję uważam za udaną, przyswoiłam nowy sposób robienia na szydełku.
Może niebawem pokuszę się o wykonanie jakiegoś projektu z Dropsa,
już nie resztkami i dokładnie zaplanowanym schematem.
:)
Pozdrawiam Was serdecznie,
 dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie pod postami swoje spostrzeżenia.
:)
Do zobaczenia
:):):)

Komentarze

  1. Bardzo fajny i przydatny koszyczek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zabieram od listopada za zrobienie sobie koszyczka. Kupiłam szydełko i sznurek i na tym koniec. Nie mam do tego serca teraz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszedł ten wzorek! Też planuję się nauczyć wrabiać inne kolory:) Kiedyś muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzyni szydełka jednym słowem :)
    Uściski Dorotko :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca :) Wspaniale się prezentuje :) Super blog prowadzisz, już obserwuję więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:

    mikaglo.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczek bardzo urodziwy, ale uwagę mogą przykuły nożyczki, są przepiękne, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty