Zakładka i "podaj dalej".

Do ciekawej książki obowiązkowo nowa zakładka.
Wypróbowałam wzór znaleziony w necie.
Zakładka a'la pawi ogon.
:)



U mnie kolory mniej tęczowe niż u pawia,
lecz smutno nie jest.
:)

Zapraszam chętnych do zabawy "Podaj dalej" do zostawiania komentarzy pod postem. 
Dwie osoby, które wyrażą chęć
otrzymają ode mnie mały podarek,
same również zobowiązują się do ogłoszenia zabawy na swoim blogu.
:)
Czemu dwie osoby a nie trzy?
Ponieważ przyjmuję zgłoszenie Dorotki
która pod poprzednim postem zamieściła komentarz z informacją
o chęci otrzymania ode mnie prezentu.
Ubiegła mnie troszkę,
ale moje podwórko moje zasady.
:)
Pozdrawiam serdecznie.
:):):)

Komentarze

  1. Ale fajny wzór, kolory zresztą też :) nie widziałam jeszcze takiej zakładki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej łańcuszek trochę zmodyfikowany. Oryginał polecam http://marrietta.ru/post401429085/
      Pozdrawiam
      D.

      Usuń
  2. Tak, miejsce zarezerwowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa, do tego kolorki zjawiskowe i na pewno świetnie się sprawdza jako zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowita, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się kojarzy z wachlarzem Marii Antoniny :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale ciekawie się prezentuje ta zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa i ładna zakladka!
    Ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty