Ozdoba okienna.

Kordonek Anchor w pistacjowym kolorze,
z którego pojawiła się bordiura,
zawitał również w serwetce.
:)
Śliczny wzór, zauroczył mnie od razu.
Chciałam ją jednak wyeksponować troszkę inaczej.
:)
Udało się odgruzować z zasobów szuflady,
 pasującą rozmiarem obręcz i jest,
ozdoba okienna.
:)

Poniżej rzut okiem na wzorek.

Tu już lekkie promyki słońca dają ogląd na kolor.


I jeszcze jedno ujęcie aby wydobyć tą pistację.


A gdyby był chętny do skorzystania ze wzorku - to zapraszam,
obrazek odsyła do strony gdzie znajdziecie inne propozycje i inspiracje.


Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za życzenia,
zapraszam ponownie jeśli się Wam podobało.
:):):)

Komentarze

  1. Serwetka tak bardzo mi się podoba,że zapisałam ją sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że byłam pomocna ;)
      Pozdrawiam serdecznie
      D.

      Usuń
  2. Śliczna ozdoba okienna :)
    Za mną od dawna "chodzą "łapacze snów ! A skąd bierzesz obręcze ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obręcze kupuję w pasmanterii u Edytki lub w pasmanteriach internetowych. Jak będziesz potrzebowała namiarów daj znać na maila.
      Pozdrawiam
      D.

      Usuń
  3. śliczna ozdóbka! bardzo podoba mi się wzorek, aktualnie szukam "czegoś" do środka łapacza snów dla Córci, chyba skorzystam właśnie z tego schematu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdoba wspaniała! Piękna dekoracja okna i świetnie wykonana "robota":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała ozdoba, piękny byłby łapacz snów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podobają takie zawieszki. Twoja jest piękna!
    Mam zamiar sama taką popełnić, ale jeszcze nie wiem jak. W szydełku dopiero raczkuję. Obręcz kupiłam już jakiś czas temu, ale chyba trochę dużą, 25 cm. O ile z "serwetką" sobie może jakoś poradzę, tak zupełnie jeszcze nie wiem, jak "wrobić" ją w obręcz i wykończyć bordiurą.
    Może jakaś podpowiedź?

    Pozdrawiam
    Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pisz na maila, postaram się pomóc na tyle ile potrafię.
      Dzięki.
      Pozdrawiam.
      D.

      Usuń
  7. Ślicznie wyszła to ozdoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ślicznotka :) I kolorek taki wiosenny i radosny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna ozdoba, bardzo ładnie wygląda na oknie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności!!!
    Idealnie wpasowane w obręcz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już dojrzeję, żeby się za to zabrać, a to może potrwać, na pewno pozwolę sobie napisać i zapytać, co i jak :). Dziękuję. Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczna pistacjowa śnieżynka! cieszy oczy :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo !
    Dla mnie tak umiejscowiona serwetka, to nadal czarna magia :)
    Uściski...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna, cudeńko wiszące w oknie!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty