Magic Dolls.

W necie już od dłuższego czasu krążą hafciki  tymi ślicznymi dziewczynkami.
Wszystko za sprawą Ann St.
Zanim zdołałam wyhafcić którąś z nich w ruch poszło szydełko.
Zatem mam i ja...
swoją własnoręcznie zrobioną, malutką 
"Magiczną dziewczynkę".
Teraz nastąpi seria zdjęć:






:)
Laleczka ma 14 cm wysokości.
Odziana w moje ulubione kolorki.
A,że sukieneczka letnia to obowiązkowo
musiała dostać zimowy komplecik.
Oczywiście czapa taka jak moja.
:)
No to możemy iść na spacerek.
:)
Pozdrawiam Was serdecznie
dziękując za odwiedziny.
:):):)

Komentarze

  1. Suuuuper !!! pozdrawiam cieplutko . d.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję, trzymać te śliczności w swoich dłoniach :)
    Misterna robota Dorotko...może kiedyś,zrobisz takie cudo dla mnie?:)
    Uściski słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, może... czemu nie ;) Ale musimy się spotkać na kawkę.
      Pozdrowionka i dziękuję.
      D.

      Usuń
  3. śliczna laleczka, fajnie by wyglądała z jakimś zwierzątkiem, pieskiem lub kotkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. No rewelacja!!!!! Piękna ta laleczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewuszka wyszła Ci rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna lala :-) Piękna... i jak ją doskonale dopracowałaś w najmniejszych szczegółach. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! A na "żywo" jeszcze ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta lala jest cudna, wiem bo widziałam ją na żywo i aż mi się łezka zakręciła że nie miałam takich laleczek jak byłam małą dziewczynką...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna! Czapeczka taka puchata, to na pewno jest jej ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna lala, pięknie wykonana, w rzeczywistości prezentuje się jeszcze lepiej, a sweterka i czapeczki może jej pozazdrościć nie jedna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczności! Rany, jakbym chciała umieć takie słodkie drobiazgi robić...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna :)
    Aż chciałabym mieć taką samą, można się zainspirować i spróbować zrobić podobną ? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiruj się ile chcesz, ale warunek musisz pokazać dzieło ;)
      Pozdrawiam serdecznie
      D.

      Usuń
  14. Beautiful and delicate doll!
    Have a fabulous day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty