środa, 15 lipca 2015

Pierwszy "leżak".

Zakończony pierwszy zalegający wytwór.
Wykonany z kordonka Violet kolor srebrno-szary.
Długo czekałam aż pojawi się w sprzedaży ponownie ten  kolor.
Chciałam skończyć tę serwetę tak jak trzeba.


Serwetka ma średnicę 50 cm, robiona na szydełku nr2.



W oryginale z "Diany Robótki" 3/2014
wygląda tak:


Mam nadzieję, że moja po naciągnięciu również się będzie fajnie prezentować.
:)
Gdyby kogoś naszła ochota na dołączenie do grona dumnych posiadaczy tej serwety
i zrobienie sobie tego cudeńka,
poniżej zamieszczam wzorek.



Pozdrawiam serdecznie
:):):)

10 komentarzy:

  1. Piękna serweta :-) Cudny kolor i wspaniały wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna serwetka, taki szlachetny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :o) Dla mnie już tak zaawansowane szydełkowanie to czarna magia :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudna, idealna..normalnie moje marzenie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, jaka piękna i ten kolor, po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serweta!
    Dla mnie takie schematy to czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Za to przepięknie haftujesz.
      Pozdrawiam ciepło.
      D.

      Usuń

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.