Entrelac

Serca nie mam ostatnio do skończenia dwóch robótek, które zalegają mi już w szufladzie jakiś czas.
W dniu dzisiejszym również jakoś nie było mi po drodze aby dokończyć chociaż jedną.
Za to zabrałam się za...kolejną.
Na druty wskoczyła resztka włóczki pozostała po bezrękawniku i czapce.
I tak w niebieskim melanżu będzie komin.
Pokusiłam się na technikę Entrelac.
Zobaczymy co mi z tego wyjdzie.
Poniżej początki robótki i mały śliwkowy wypiek.



:)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego niedzielnego wieczoru.
:)
Dziękuję za odwiedziny
:):):)

Komentarze

  1. Ciasto wygląda smakowicie, a robótka zapowiada się ciekawie :)
    Czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś apetytu tym cudnym ciastem. A na robótkę czekam z niecierpliwością.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny scieg, robilam nim kiedys kamizelke! Ciasto wyglada b. apetycznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Yez mam w planach enterlac, ale wydaje mi się pracochłonny i wciąż się waham. A ciasto wygląda obłędnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty