Powroty z niespodzianką

Troszkę trwało moje przenoszenia, ale już jestem i zaczynam działać.
A raczej zaczynam od odbierania prezentów:
od Edytki przyleciały takie wspaniałości w sam raz na dekorowanie nowego mieszkania.


Trzy paczki dla trzech dziewczyn.


Ślimaki już rządzą w pokojach Starszej i Młodszej.
Bransoletki zrobione przez Córcię Edytki, na rękach non stop.

A dla mnie moje małe marzenie, dziewczynka jesienna w wersji na szkatułce, czyli to co ja lubię najbardziej.




Edytka super trafiła z niespodzianką. Bardzo Ci dziękuję!!

A mój Karolek zmęczony przeprowadzką już sobie znalazł nowe miejsce na mały odpoczynek.


Pozdrawiam serdecznie odwiedzających i dziękuje za komentarze.
:)
Zabieram się za szykowanie niespodzianki dla licznikowego zwycięzcy.
:):):)


Komentarze

  1. Edytka jest wielka! śliczne prezenty, pozdrawiam i gratuluję , że już na nowym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś, to bardzo miłe. Mam nadzieję, że pokarzesz parę zdjęć z nowego lokum i jak pięknie je urządziłaś :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. :))) To ja dziękuję za chustę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty otrzymałaś, a Karolek widać że też wyczerpany przeprowadzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty Panie otrzymały ;-)) Gratuluję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra..uciekam..bo spalę się ze wstydu..prezenty przepiękne...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty