Ograniczenie dostępu

Wykorzystuję dziś jedną, jedyną chwilkę wolną i sposobność korzystania z netu.
Tym samym post wreszcie po długiej przerwie może się ukazać.
Niestety od 24 czerwca nie mam neta i trudno powiedzieć kiedy sytuacja się zmieni.
Zaległości w odwiedzinach Waszych blogów pewnie potężne będą.
Lecz trzeba szukać plusów, więc się pocieszam, że jak już będzie sposobność to siądę z kawką i zatopię się w lekturze na cały dzień.
:)
Zabrakło łącza ale nie zabrakło chęci robótkowych.
Zanim na dobre ugrzęzłam w przeprowadzce, powstała serwetka "nr 2- odzysk".




Większa nieco od poprzedniej i tworząca fajny komplet z pierwszą "odzyskową".
Średnica 40 cm.



:)
Kordonka na kolejną owalną wersję tego wzoru niestety już mi nie starczy, tak jak planowałam.
Może pokuszę się o zrobienie czegoś malutkiego, może zostawię resztkę w spokoju.
:)
Natomiast teraz chwyciłam za biel i mimo zupełnego braku czasu jakieś rządki staram się zrobić aby nadgarstek nie wyszedł z wprawy ;)
:)
Pozdrawiam i do "poczytania" ( ale kiedy? tego nie wiem)
:):):)




Komentarze

  1. Bardzo fajny komplecik:) Życzę szybkiego powrotu do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane serwetki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzór wybrałaś i pięknie je zrobiłaś. Wracaj do nas jak najszybciej :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta, bałam się, ze coś się stało, to ze zdjęciami chyba nic się nie stało , że nie wysłałam, muszę się tu ogarnąć na spokojnie, parapetówa kiedy???:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór tych serwet i bardzo ładnie wykonane.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe serwety :-) Piękne wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te serwetki, fajny komplet:) Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest, a co do zaległości..nic się nie przejmuj..ja dostęp do neta mam, ale czasu mi brak..

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serwetki! Mają piekne wzorki ;-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty