środa, 7 maja 2014

Zabawa - "pytania i odpowiedzi"

Dziś mniej robótkowo a bardziej wylewnie w kwestii ukrytych pragnień.
:)
Dorotka wybrała m.in. mojego bloga i tym samym zaprosiła do zabawy.
Zatem nie migam się tylko udzielam szczerych odpowiedzi.

1. Kto lub co najbardziej Cię inspiruje? - Obserwowanie  przyrody
2. Co daje Ci prowadzenie bloga? - Możliwość poznania wielu utalentowanych osób
3. Wakacje letnie czy ferie zimowe? - Wakacje letnie
4. Dobra książka czy dobry film? - Dobra książka
5. Ulubiony kolor i czy przypisujesz mu magiczną moc? - Niebieski, bez mocy magicznej
6. Co sprawia Ci największą przyjemność? - Dotarcie na szczyt podczas wędrówek górskich; Chwila w fotelu z robótką po intensywnym dniu w świeżo wysprzątanym domku
7. Twoja ulubiona potrawa? - Ulubionej nie mam, lubię poznawać nowe smaki
8.  Szpilki czy tenisówki? -Tenisówki
9. Twoje robótkowe marzenie? - Marzenie bardziej dla robótek niż robótkowe, to mieć swój własny dobrze wyposażony pokój (czyt. warsztat pracy ) i święty spokój aby się móc w nim zaszyć
10. Czy jest coś czego bardzo chciałabyś się nauczyć? - Pilotować samolot odrzutowy
11. Czy według Ciebie przyjaźń między kobietami jest możliwa? - Przyjaźń zdarza się bez względu na płeć, szkoda, że ta prawdziwa tak rzadko
:)
Było mi bardzo miło odpowiedzieć na pytania Dorotki.
Pozdrawiam serdecznie
:)



3 komentarze:

  1. Dziękuję, że przyjęłaś zaproszenie do zabawy i odpowiedziałaś na moje pytania. Dzięki temu mogę lepiej Cię poznać, bardzo mi miło. Mam jeszcze tylko jedno pytanie, Doriss to od Doroty?
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, od Doroty :)
      Pozdrowionka

      Usuń
  2. hej lotniku;))) ale żeby zaraz odrzutowiec??:)))
    czekam na odpowiedź na maila! muszę publicznie Ci dać klapsa;))
    jedziemy na kawę do Ikei?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.