Candy na majówkę

Zapraszam na "Rozdanie na majówkę".
Chciałabym przekazać w szczęśliwe ręce chustę szydełkową.
Wybrana osoba otrzyma ten kolorek, który będzie jej się bardziej podobał.
:)
O zasadach długo nie będzie.
:)
Proszę zamieścić wybrany banerek na swoim blogu.
Jeśli ktoś zostanie moim obserwatorem będzie mi bardzo miło, ale nie jest to konieczne.
W komentarzach pod tym postem proszę wpisać chęć posiadania chuścidełka.
Zapisywać można się do 26.04.2014r.

 

Zwycięzca zostanie wyłoniony 27.04.
Chcę aby prezencik dotarł do rąk wygranej osoby na majówkę.
:)
Zapraszam serdecznie!!!
:):):)
Pozdrawiam

Komentarze

  1. ale piękne! zwłaszcza ta prawa mnie oczarowała:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna nagroda, z przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne chusty! Ta druga puszcza do mnie oko :))
    Dołączam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie. ale te szarości miód malina. Z chęcią wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się z radością wielką i mam nadzieję, że pryma aprilis będzie dla mnie szczęśliwy;) A chusta zdecydowanie w różu:) Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. chusty są przepiękne :) i ja z wielką radością zapisuję się do zabawy. A jako że rudzielec ze mnie myślę, że idealnie będzie pasowała mi chusta numer 1 (ta z lewej strony) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne chusty, ja wybieram pierwszą i z ochotą dołączam do zabawy :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że się zapisuję, ponieważ uwielbiam Twoje chusty. A wybieram nr 2, bo jest śliczna.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie chusty śliczne, ale w mojej kolorystyce jest różowa :)
    Sama chusty rozdaję (zapraszam), ale jak to mówią szewc bez butów... zatem zapisuję się w kolejkę i liczę na szczęście.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się i ja. ta druga to moje kolory...aż się uśmiecham na jej widok:)
    banerek na moim blogu. pozdrawiam wiosennie Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepuszczę takiej okazji i ustawiam się w kolejce moje kolory to szaro,biało ,liliowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje chusty i oczywiście ustawiam się w kolejce :-) Obie chusty śliczne ale ja zapisuje się na szaro, biało, liliowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusty piękne!! Pierwsza porywa mnie swą intensywnością, a że ja uwielbiam wszelakie chusty to z przyjemnością wielką ustawiam się w kolejkę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne chusty :) Ustawiam się w kolejce po chustę w odcieniach brązu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przygarnę chustę w szarościach :) jest przepiękna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie chusty są bardzo ładne. ustawiam się w kolejce po tę z prawej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne sploty zwłaszcza chusta w pastelowej tonacji!
    Zapoluję na nią: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja poproszę drugą ;-)
    i już ją u siebie pokazałam .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zapisuję się do kolejki :) Chciałabym wylosować chustę w kolorach szaro różowych :) Baner wklejony na moim blogu: http://po-kims-to-mam.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności :) Piszę się na chustę nr 2

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również się zapisuje, mam nadzieję że to do mnie się szczęście uśmiechnie ;o) Chusty są cudne ;o)

    OdpowiedzUsuń
  22. witaj, zapisuję się na chustę nr 2 mail zlotaagnieszka81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne są te Twoje chusty :))) Spróbuję - może się uda i zostanę przeszczęśliwą posiadaczką chusty z brązami (czyli pierwszej)...
    Pokazuję ją tu - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Również zapraszam w odwiedziny :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również dopisuję się do listy, marzy mi się chusta od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne chusty :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Ustawiam się w kolejce po chustę nr 2 :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Początkująca blogowiczka również zgłasza się do zabawy :) Szary i fiolet to kolory dla mnie, dlatego zauroczyła mnie chusta z prawej strony :) Banerek już umieszczony - zapraszam na filcowewytworki.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ a chusty są przepiękne , wiec z przyjemnością stałabym się właścicielka jednej z nich . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam połączenie różu i szarości! Chusta jest cudna, z wielką ochotą ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie chusty są piękne i przyznam, że marzy mi się coś w tym stylu. Podoba mi się bardzo zestawienie kolorystyczne tej z prawej, więc tą chciałabym przygarnąć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne chusty więc i ja ustawiam się w kolejce. Gdyby mi się poszczęściło wybrałabym szarą z różem i bielą. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chusty są cudowne, ustawiam się po szarą. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale śliczności, musiałam się zapisać na Twoje candy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. W samym ogonku ale zdążyłam
    Zgłaszam się na candy
    banerek dodałam
    podoba mi się chusta po prawej stronie.
    Zapraszam również do siebie na candy
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne dzięki za inwencje!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty