Wyróżnienie

Chciałam bardzo podziękować Catafelince  za wyróżnienie mojego bloga.
Nastąpiło to już jakiś czas temu ale mój brak czasu na cokolwiek spowodował,że dopiero teraz daję znać o tym fakcie.

Oto pytanka:
1. Ulubiona piosenka.  
  Hymmm  "Nie pytaj o Polskę".
2. Pies czy kot? (a może jakieś inne zwierzę?) 
Pies, ale z wybory nie mojego, w domu kot.
3. Książka, która zmieniła twoje spojrzenie na życie.
"Spóźnieni kochankowie" Whartona
4. Grasz na jakimś instrumencie?
Nie
5. Ulubiony owoc/warzywo/potrawa.
Jabłko/pomidor/wiele.
6. Ulubiony język obcy.
Francuski.
7. Czy jeśli byś mogła cofnęłabyś czas i zmieniła  coś w swoim życiu?
Nie, ponieważ myślę, że pozostałe chwile również mogłyby potoczyć się inaczej a tego bym nie chciała.
8. Jakie miejsce na świecie jest dla Ciebie najpiękniejsze?
Góry, góry nawet te najniższe.
9. Czy lubisz tańczyć albo śpiewać?
Oj potańczyć to z chęcią.
10. Film, do którego powracasz.
Raczej serial - "Wojna domowa".
11. Twoje marzenie, które już się spełniło.
Nie marzę o wzniosłych rzeczach,  drobnostek, które się ziszczają jest wiele. Jednak najbardziej mnie cieszy moja Rodzinka mimo, że czasem daje popalić. Bez nich nawet największe spełnione  marzenia byłyby niczym.

I tym optymistycznym akcentem chciałam zachęcić do pobrania wyróżnienia. Sama bowiem nie będę nominować nikogo.






Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty