wtorek, 29 października 2013

Wyróżnienie

Chciałam bardzo podziękować Catafelince  za wyróżnienie mojego bloga.
Nastąpiło to już jakiś czas temu ale mój brak czasu na cokolwiek spowodował,że dopiero teraz daję znać o tym fakcie.

Oto pytanka:
1. Ulubiona piosenka.  
  Hymmm  "Nie pytaj o Polskę".
2. Pies czy kot? (a może jakieś inne zwierzę?) 
Pies, ale z wybory nie mojego, w domu kot.
3. Książka, która zmieniła twoje spojrzenie na życie.
"Spóźnieni kochankowie" Whartona
4. Grasz na jakimś instrumencie?
Nie
5. Ulubiony owoc/warzywo/potrawa.
Jabłko/pomidor/wiele.
6. Ulubiony język obcy.
Francuski.
7. Czy jeśli byś mogła cofnęłabyś czas i zmieniła  coś w swoim życiu?
Nie, ponieważ myślę, że pozostałe chwile również mogłyby potoczyć się inaczej a tego bym nie chciała.
8. Jakie miejsce na świecie jest dla Ciebie najpiękniejsze?
Góry, góry nawet te najniższe.
9. Czy lubisz tańczyć albo śpiewać?
Oj potańczyć to z chęcią.
10. Film, do którego powracasz.
Raczej serial - "Wojna domowa".
11. Twoje marzenie, które już się spełniło.
Nie marzę o wzniosłych rzeczach,  drobnostek, które się ziszczają jest wiele. Jednak najbardziej mnie cieszy moja Rodzinka mimo, że czasem daje popalić. Bez nich nawet największe spełnione  marzenia byłyby niczym.

I tym optymistycznym akcentem chciałam zachęcić do pobrania wyróżnienia. Sama bowiem nie będę nominować nikogo.






3 komentarze:

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.