Rozdawajka

Zimowy czas jest u mnie okresem zmian.
Wszystko zaczęło się w lutym, zatem niebawem miną dwa lata kiedy to moja zabawa się rozkręciła.
Poznałam masę dobrych duszyczek, które są "lekiem na całe zło".
Rok temu w grudniu nastąpiła również moja przeprowadzka na nowe miejsce.
Rocznic zatem jest troszkę i na obchody trzeba się przygotować.
Poza tym czas świąteczno- noworoczny to w końcu podarki.
Prezent dotrze do nowego właściciela w lutym, a to następna okazja do
świętowania.
Pytacie jaka? Moje imieniny. W tym roku odwrócę tradycję i ja dla Was coś przygotuję.
Będę miała ogrmną frajdę bo uwielbiam dreszczyk emocji po przesłanieu prezentów, pojawia się wtedy pytanie czy się spodoba czy nie....
 
Zatem oficjalnie ogłaszam ROZDAWAJKĘ za otwartą:
 
 
Wszystkich chętnych na niespodziankę zapraszam do wpisów.
Rozdawajka będzie bez konkretnych wymagań.
Nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych zadań oprócz wyrażenia w komentarzu  chęci posiadania.
Banerek jeśli, ktoś ma ochotę, można zamieścić u siebie i podlinkować, nie jest to jednak wymogiem.
:)
Moherowy prezent na zimę ode dla Was rozlosowany zostanie w ostatni dzień stycznia.
:)
Pozdrawiam poświątecznie!
:):):)

Komentarze

  1. A więc zgłaszam się z wielką przyjemnością
    choć jako numer 1 to szans nie wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią:) Lubię moherek:)Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. moherek powiadasz?
    z przyjemnością się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnością i ja przygarnęłabym moherowy prezencik. Grzecznie i cierpliwie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością wezmę udział w rozdawajce :-)
    beciahafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również zapisz :) a nóż, widelec może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moherowa niespodzianka, to na pewno coś cieplutkiego:) Chętnie to coś przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko ten haft co zaczelam to nie alfabet tylko poprostu BOO halloweenowe wiec z literkami nie moge ci pomoc. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak byłam zafascynowana pięknem hafcików że dopiero później zauważyłam że to tylko pojedynczy hafcik. Trudno :) ale i tak jest rewelacyjny i może gdzieś go upoluję :)
      Pozdrowionka

      Usuń
  9. Ja też ustawiam się w kolejce!Piękne rzeczy tworzysz, więc może do mnie uśmiechnie się tym razem szczęście i coś pięknego dostanie się mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę dużo hafciarskich rozmaitości na 2013 rok :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. a moze ja bede miala troche szczescia?...sprobowac zawsze trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  12. Lecę, pędzę i się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja ustawiam się grzecznie w kolejce po moherowe cudeńko i zobaczymy jakie będę miała szczęście w Nowym Roku:) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z radością ustawiam się w kolejce dziękując jednocześnie za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek fantastyczny, to i ja się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością się zapisuję! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. dopisuję się , banerek oczywiście zamieszcze u siebie, pozdrawiam i ciekawa jestem cóż to za niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapiszę się i ja wygram nie wygram zabawić się mogę pozdrawiam Serdecznie Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Może mi się poszczęści, zwłaszcza że luty to miesiąc moich urodzin i imienin ;o) A niespodzianki bardzo lubię ;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam niespodzianki:) zapisuję sie:) banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogromną chęć posiadania niniejszym wyrażam ;) Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Slicznosci moherkowe,zapisuje sie z przyjemnoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Sprawdzam, sprawdzam... nie do wiary, nie ma mnie. Doriss kochana, już skruszona stoję w moherowej rozdawajce :).

    Buziaki posyłam i cieplutko zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Niespodzianka, to moje drugie imię, zapisuję się.
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tez chcę :)))
    filciinnebozeny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne candy :) Zapisuję się z wielką chęcią :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Mocherek gdy na dworze tak zimno i śnieżnie to cudowna rzecz - dopisuję się do kolejki i czekam, zima przecież długa ;O)
    http://waiwona.blogspot.com/
    Zapraszam również na candy na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  31. zapisuję się i zimowo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też chętnie się zgłoszę do zabawy :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja chętnie stanę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  34. chętnie wezmę udział atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie przygarnę cieplusi moherek :):):)

    http://imperiumniemoznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty