Relacja zdjęciowa

Obiecałam, zamieszczam.
1. Szydełkowe kwadraty.


Dobrze czy źle?
Nie mam pojęcia ale z mojego nieprofesjonalnego czytania wzoru wychodzi coś takiego.
Próba na dwóch rodzajach włóczek.
:)
2.Komin




Z jednej strony zwężany przerobiony ściegiem francuskim, reszta oczka prawe.
Kolor w rzeczywistości troszkę ciemniejszy.
:)
3.Decupage


Farby zupełnie nie decupagowe.
Wykorzystałam to co mąż miał w garażu.
Wiem, że o wiele lepiej prezentowałoby się na podkładowej bieli ale niestety nie było w tej chwili. Następnym razem spróbujemy bardziej profesjonalnie.
Ale jak na razie jest już w co wsadzić świąteczne kwiatki typu gwiazda betlejemska.
:)
4. Hafcik

Wrzesień skończony.
Działam z październikiem.
A i listopad czeka już na swoją kolej, bo i ta kanwa dotarła.
:)
Kończę już aby Was nie zanudzić.
C.D.N.
Pozdrawiam
:):):)


Komentarze

  1. A mnie sie wlasnie bialy podklad w pracach decu nie podoba, Twoje doniczki sa BOMBOWE!!!!!!!!!!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba kolory włóczek maja swój urok... Wg. zdjecia kwadraciki wyszły Ci świetnie, trzymam kciuki za następne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najlepszy komin:) Korzystałaś z jakiegoś wzoru czy to własna twórczość? bomba!! jak można to poproszę o nim więcej szczegółów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zmagam z kwadracikami, narobiłam ich trochę i teraz kombinuję co z nich zrobić :)))Komin jest cudowny!!! Doniczki śliczne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, idziesz jak burza! super :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. kwadraty wyglądają całkiem dobrze :) (choć łatwiej byłoby mi przytaknąć, gdybym widziała schemat owego kwadratu ;D) z tego co widzę robisz je dość luźno, ale nie jest to wcale wadą :) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty