Biscornu pagoda - niepowodzenie

Było haftowanie, zszywanie, wypychanie i.....






...trzeba pruć bo niestety nie spełniło oczekiwań.
Mój dzwoneczek, czyli biscornu pagoda cosik się podczas zszywania ułożył nie tak jak trzeba i niestety troszkę jedna strona się "ciągnie".
Denerwuje się jak coś jest nie tak jak miało być i dlatego muszę popruć całość.
bardzo fajnie opisany kursik na zrobienie tego ustojstwa znajdziecie na stronie Kaprysneinspiracje.
Polecam odwiedzenie tego pięknego blogu.
:)
Piegucha- nie marudzę wcale w kwestii pójścia do pracy :):):) bo lubię "te robote" tylko wkurza mnie fakt bezsensownego siedzenia na dyżurze jak wiadomo, że może będą dwa telefony albo wcale, marnotrawienie czasu totalne. Dobrze, że miałam dwa szkolenia do zrobienia bo bym się zanudziła na śmierć.
:)
Pozdrowionka
:)
Śmigam robić dzwonek innej maści skoro ten nie wyszedł.
:):):)

Komentarze

  1. A mnie i moich rodzicow denerwuje odpoczywanie na sile, bo tylko z tym kojarza sie te durne dlugie weekendy:( Dobrze, ze u mnie tego nie ma, ale nie wiem jak przezyje jak wroce do Polski. Rodzice strasznie sie w tym tygodniu meczyli, a tata chetnie przepracowalby caly ten czas:(
    A z nowa robotka powodzenia, jestem pewna, ze za drugim razem sie uda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotuj się na duuużo wolnego, bo coraz więcej z roku na rok tych "przyjemności". A w szkole to już szkoda gadać, niedługo to przestana chodzić zupełnie.
      :)

      Usuń
  2. Może i z jednej strony się ciągnie, ale mnie i tak bardzo się podoba:)I już wiem jak to miało wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak patrzę i wydaje mi się, że malutki kwadracik względem dużego jest chyba za mały.
    A może wystarczy tylko dołożyć więcej wypełnienia i kształt się lepiej ułoży?

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam napisać żeby dać więcej waty czy co tam dajesz, oglądałam teraz blog, który polecasz wydaje się być bardziej pełne to biscornu, ale efekt świetny, ja na pewno zrobię coś takiego, tylko nie wiem czy się uda, dziękuję za inspiracje! świetna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne biscornu!!!Dziękuję, że bierzesz udział w moim Candy :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty