Wyróżnienie

Nadrabiam zaległości blogowe.


Bardzo serdecznie dziękuję Justynce za wyróżnienie jakim mnie obdarowała.
Zatem pora spełnić wymogi i obdarować innych.
No właśnie i tu pojawia się problem, towarzyszący tej zabawie. Problem ten podejrzewam ma wiele z Nas, mianowicie nasuwa się pytanie "Kogo wyróżnić?"
Tak mnóstwo blogów, tak pięknie prowadzonych, tak wiele pomysłów, świetnych pomysłów, tak mnogo życzliwych dusz, tak dużo pomocnych dłoni.
Poprzednim razem starałam się wybrać i lista stała się dłuuuuuuga, niestety później musiałam ją okroić do przysłowiowych 10 i było mi smutno, że kogoś muszę pozbawić tego wyróżnienia.
Dlatego tym razem się wyłamię i ....
WYRÓŻNIĘ WSZYSTKICH
te blogi które obserwuję, które mam dodane do ulubionych, te na które trafiam przez przypadek i zostaję na dłużej i wiele innych, do których dopiero dotrę i czymś mnie zachwycą.
Lista nieustannie się powiększa .

Komentarze

Popularne posty