Zakupowo

Moje wczorajsze zakupy.
Znalazłam płytę, którą planowałam kupić jak tylko usłyszałam reklamę w Trójce.
Moje dziewczyny słuchają zachwycone.
Cel szczytny, malutką cegiełką dołączyłyśmy do pomocy dzieciom.

Skusiłam się również przy okazji na Burdę.
Nie kupowałam jej dobrych parę lat.
Jakoś tak mnie naszło na oglądnięcie i zobaczyłam fajny wykrój sukienki.
Może wrócę do szycia dla siebie.
Na pierwszy ogień pójdzie chyba spódniczka do pracy.
Wreszcie odkurzę swojego manekina.

W tak zwanym międzyczasie mam ochotę jeszcze na zakupy włóczkowe.
Walczę ze sobą ale chyba będzie to silniejsze ode mnie.
:):):)

Komentarze

  1. W takim razie miłego szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bajka! A to Ty jeszcze szyć umiesz?:D koniecznie szyj spódniczkę jestem ciekawa efektu, zawsze zazdrościłam talentu dziewczyn, które dla siebie potrafią coś uszyć:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty