Wymianka u Lucynki

Nadszedł czas pokazywania pięknych wymiankowych rzeczy.
Obdarowywanie było możliwe dzięki uprzejmości organizatorki Lucyny.
Oto otrzymane przeze mnie cuda od Jolajki.



Chusta przecudna a do tego serducho śliczne i masę przydasi równie pięknych.
No i śliczna karteczka. Serdeczne dzięki za takie wspaniałe prezenciki.


A tu już moje wytworki, które poleciały do Katarzyny.
Mam nadzieję, że spodobały się Kasi i troszkę ozdobią jej domek i przydadzą się na coś.



Wszystkich serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wspaniałą zabawę.
:):):)

Komentarze

  1. Cieszę się, że podoba Ci się to co przygotowałam.
    RADOSNYCH I SMACZNYCH ŚWIĄT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, fajna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe serduszko! śliczne prezenciki przygotowałaś, na pewno się przydadzą i ozdobią domek!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenciki otrzymałaś piękne... zupełnie tak jak ja :)
    Napisałam Ci w poprzednim poście, że bardzo dziękuję, ale powtórzę tu jeszcze raz - wszystko jest super - dziękuję Ci kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe cudeńka otrzymałaś ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty