Kolczykowej wymianki finał.

Dziś dwudziesty dzień września,
czyli finał Kolczykowej wymianki u Majaleny.
Moja parą była Magda z bloga Szydełkowa Magda.
Obie już mamy swoje paczuszki
 zatem mogę się chwalić.
A dostałam takie podarki:

Główny prezent wymiankowy czyli kolczyki:


A tu z dodatkami biżuteryjnymi:


Szydełkowe niespodzianki.
Świeczniki, serwetka i okrycie na chusteczki:


Oraz słodycze i przydasie.
A całość wygląda tak:


Jeszcze raz bardzo dziękuję Magdo za fajną wymiankę.

:)
A tak wyglądały moje paczuchy wysłane do Magdy:


Były oczywiście kolczyki jako główne clou programu




Sześć par w kolorach, które Magda wymieniała jako ulubione.
Nie wiedziałam natomiast jaki kształt preferuje,
więc starałam się wymyślić różne
 aby przynajmniej z jedną parą trafić.
No i tradycyjnie troszkę słodkości i przydasi.


dziękuję również Majalenie za zorganizowanie wymianki.
:)
Pozdrawiam
:):):)

Komentarze

  1. iękne prezenciki sobie sprawiłyście:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie zapakowałaś swoje paczuszki i kolczyki! Ja też swojej parze wymiankowej zrobiłam kolczyki w różnych kształtach, żeby chociaż z jedną trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Doriss jeszcze raz bardzo bardzo Ci dziękuję za paczuszke od Ciebie, kolczyki podobają mi sie bardzo, bardzo, bardzo :) reszta rzeczy też się przyda, a kartka na lodówce, będzie mi codziennie przypominać o tej wymiance :)
    Pozdrawiam serdecznie - Magda :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty