Czytamy z Maknetą

Od środy do środy z Maknetą...
Dziś tylko chwalę się nowymi pozycjami, które właśnie odebrałam z paczkomatu.
Po dobrych kryminałach robię mały oddech.
Zdobyłam również drugą część "Kresowej opowieści" jest to cięższa pozycja ale warta przeczytania.

Mały kryminał również się trafił "Owce i pasterz" .
Ciekawa jestem wszystkich, ale po kolei  wchłoniemy wszystko. 
Dobrze, ze zbliżają się święta będzie ku temu sposobność.
:)
Robótkowo zacznie się kręcić sweterek na drutach  z Lace. 
Pozostając w tematyce świąt, zwinięta w jajkowy kłębuszek.

Nie wiem czy wyjdzie czy nie wyjdzie ale plan mam.
:):):)

Komentarze

  1. Oj - ciekawa jestem tego sweterka! A jaki będzie? Rozpinany, czy zakładany przez głowę? Miło tak rozpakować paczkę z książkami :) Miłego czytania i dziergania!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Włóczka w moim kolorku :) książki też zapowiadają się przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O już czuję zapach nowych książek - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja książek nie kupuję (napisała ta, która dziś rano książkę na Allegro zamówiła), a przynajmniej bardzo rzadko, bo choć czytać je lubię, to gromadzić już nie - tym zajmuję się w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z włóczki w takim kolorze na pewno wyjdzie cos pięknego.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty