Losowanie i zapisy

Nijak nie wychodzi inaczej - dziś 27 dzień kwietnia.
Czas upłynął szybko, Ci którzy mieli ochotę zdążyli się zapisać.
Słowo się rzekło a raczej zostało zapisane, dlatego bez zwłoki przystępuję do losowania.
:)
Na chuścianą rozdawajkę zapisały się 33 osoby.
:)
Skorzystałam z pomocnika:


Karolinko proszę o adresik do wysyłki.
Gratuluję i dziękuję za udział.
:)
To jeszcze nie koniec.
Pomyślałam, że skoro były gotowe dwie chusty
a została wylosowana pierwsza w bordo rudościach,
to coś trzeba zrobić z tym faktem.
Tym bardziej, że na drugą było tak dużo chętnych.

:)
Ogłaszam więc zapisy na wymianę.
Przedmiotem wymianki będzie chusta na poniższym zdjęciu.


Wszystkich chętnych na wymianę ze mną, proszę o wpisanie się pod tym postem, nie ma żadnych dodatkowych wymagań.
Czekam na Was do 30 kwietnia 2014.
Jeśli zapisze się więcej niż jedna osoba to 1 maja skorzystam z maszyny losującej.
:)
Bardzo Wam dziękuję za udział w zabawie.
Miło  mi bardzo, że podobają się Wam moje wytworki chuściane.
:)
Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

  1. Gratuluję Karolinie.
    Wymianka - czemu nie.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. HURAAAA......Jestem prze-szczęśliwa!!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią się wymienię :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Karolinie. Na czym polega wymianka? Sorry, ale kto pyta nie błądzi. A chętnie bym się zapisała.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz rację, pytać dużo pytać. A wymianka - ja wysyłam chustę a sama z chęcią przyjmę jakieś cudeńko zrobione przez osobę z którą się wymieniam.
      Pozdrówki

      Usuń
  5. Gratuluję Karolinie ! Miłego nadchodzącego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuje za zabawę, zapraszam serdecznie w odwiedziny do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też gratuluję zwyciężczyni... Moja ruda chusta...
    I dziękuję pięknie za zabawę :)
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty