Czapkowo

U mnie dalej świat kręci się wokół włóczek.
Powrót czapek na powitanie zimy 
i na kolejne zamówienie córki, w komplecie do zrobionych wcześniej getrów.
Czapka do noszenia w dwóch wersjach.
Córka co prawda woli wersję wiszącą (taka moda) i to właśnie na jej zamówienie zrobiłam taki projekt.


A dla siebie na długie jesienne wieczory i chłody zimy zamówiłam serię kryminalną.


Już jest co czytać:):):)
I będą następne:):):)
:)
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.
Witam Nowych Obserwatorów:)
:)
Do zobaczyska
:):):)


Komentarze

  1. Na modę nic nie poradzisz :)) A czapka wygląda świetnie. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta czapka!!!A na zimowe wieczory nie ma nic lepszego od kawusi i dobrego kryminału:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie bomba, też wolę tą pierwszą wersję:))) miłej lektury! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka w temacie zimnych, coraz zimniejszych dni... a książka zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna czaoka, ale tego wiszenia nie rozumiem, wole mocno na uszach żeby było ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka fajna a te wiszące są teraz bardzo modne :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty