Drugi dzień i wciągnięta

Drugi dzień wspomnień wakacyjnych.
:)
Plan dnia rozpisany, zaczynamy wspinaczkę.
W dali kamieniołom w Radkowie.
I już na szlaku Skalnych Grzybów.



To była tylko rozgrzewka bo już widać Szczeliniec a tu jest gdzie się wpinać.



Jednak takie widoki rekompensują każdy wysiłek.
:)
Jutro ciąg dalszy wyprawy.
:)
Robótkowe szaleństwo zapanowało u mnie, a przede wszystkim wciągnęło mnie szydełko.
Przez tyle lat nie wierzyłam, że mogę się nauczyć tej sztuki.
Jednak poszło szybko.
Po moich wprawkach kwiatowych wczoraj zapragnęłam czegoś większego i...
znalazłam świetny  kursik  na czapeczkę.
Poczytałam, pooglądałam dodałam swoją wersję i powstało cosik takiego:
"Bezcenna radość modelki"


Druga modelka również złożyła zamówienie więc śmigam z robotą.
:)
Pozdrawiam
:):):)

Komentarze

  1. Piękne widoki, cieszę się, że wyprawa się udała, a modelka wygląda pięknie, nie dziwię się, że kolejna też złożyła zamówienie:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty