Wyczekiwana


Dotarła do mnie dziś wspaniała przesyłka.
Wyczekiwana.
Jest już u mnie, mogę się nią już cieszyć, dotykać, podglądać każdy postawiany krzyżyk.
Mowa oczywiście o mojej wspaniale wyhaftowanej kanwie z RR-kawowego.
Tak podekscytowana jestem, że nawet nie czekam z oprawą tylko od razu chcę Wam pokazać to małe wspólnie wykonane dzieło.
Toż to będzie fantastyczna pamiątka.
Moje pierwsze RR.
Bardzo Wam Dziewczyny dziękuję!!!
Teraz zapraszam do popatrzenia na hafciki.
Oczywiście nie omieszkam się pochwalić po oprawieniu obrazka.





Serdeczne pozdrowienia!!!
:):):)

Komentarze

  1. Fajnie, ze tak szybko i bezproblemowo zakonczyl sie przynajmniej jeden RR. Tyle zlego czytam o innych, wiec szczesciara z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Tobie i innym Twórcą pięknej pracy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. kanwa z kawkami prezentuje sie wspaniale...

    OdpowiedzUsuń
  4. super kanwa:) koniecznie się pochwal jak ją oprawisz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna! a ja jestem w połowie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty